Sluiten

FAQ, veelgestelde vragen

Slider Title

Short Excerpt

See More

Hieronder beantwoorden we wat van de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan gerust contact op!

Betalen en verzenden

Hoe kan ik betalen?
  • iDeal; hiermee kan je direct vanaf je eigen bankrekening betalen en dit is dan ook gelijk bij ons binnen.
  • Paypal; als je een Paypal account hebt kan je rechtstreeks daar vandaan je betaling overmaken naar sales@woordkunsten.nl.
  • bunq; als je een rekening hebt bij deze nieuwe Nederlandse bank kan je rechtstreeks aan ons overmaken naar sales@woordkunsten.nl.
  • Directe overboeking; je maakt het geld over op onze rekening en zodra het binnen is versturen we je bestelling. De juiste betaalgegevens vind je op de bevestiging van je bestelling.
  • Creditcards; we gebruiken Paypal ook om het je mogelijk te maken via creditcard te betalen. Hiervoor heb je geen Paypal account nodig.
  • Sofort Banking / Giropay / BanContact; als je in het buitenland woont kan je met een van deze methodes afrekenen.
Jullie hebben geen keurmerk, zijn jullie wel te vertrouwen?
Wist je dat bijna alle keurmerken door commerciële instanties uitgegeven worden en dat er geen enkele wettelijke richtlijn voor is? Dat shops er bijna altijd voor moeten betalen om een keurmerk te mogen voeren en niet weinig ook? Vaak zijn de eisen waaraan voldaan moet worden bovendien slechts miniem.Wij houden dat geld, in ieder geval voorlopig, dus liever op zak en onze prijzen laag. Wij staan voor de garanties die je in de sidebar ziet staan. We zijn transparant en je kunt ons op alle social media persoonlijk benaderen. Dat is ons keurmerk.
Waarom moet ik 2 euro verzendkosten betalen voor 1 kaart? Een postzegel kost toch veel minder?
Dat klopt, maar soms bestellen mensen meerdere dingen tegelijk zodat er 2 postzegels op moeten. Of 3. Of misschien wel 5. En alle kaarten, ook als het er 1 is, worden in een brievenbusdoosje verstuurd; daar hebben we ook kosten aan. Bovendien moeten we over die 2 euro BTW afdragen en besteden we aan elke verzending veel tijd en aandacht. Gemiddeld houden we er dus zo goed als niks aan over.
Wat gebeurt er met mijn ingevulde gegevens?
Niets :-). We gebruiken je gegevens om je je bestelling te kunnen sturen, verder doen we er niets mee. We verkopen het niet aan derden en Woordkunsten is geen onderdeel van een groter bedrijf. Geen enkele website is 100% veilig, maar woordkunsten.nl wordt actief onderhouden door kundige mensen dus de kans dat je gegevens in handen van een hacker komen is bijzonder klein.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden onze bestellingen via PostNL. In bijna alle gevallen past het door de brievenbus. Hiervoor betaal je 1,95 voor kaarten of 3,95 voor brievenbuspakjes.Posters van A3 of grote bestellingen versturen we met pakketpost. Hiervoor betaal je 6,95 euro.

Klachten

Ik heb een klacht, wat nu?
Je kunt natuurlijk al je social media openen en daar je beklag over ons doen (we zullen het je niet kwalijk nemen, we doen dat zelf ook soms ;-) ), maar het zou wel fijn zijn als je eerst even contact met ons opneemt zodat we kunnen proberen er samen uit te komen.
Ik heb gisteren besteld en mijn product is nog niet binnen
Een beetje geduld alsjeblieft, onze producten zijn het waard! We hebben de meeste dingen op voorraad, maar soms moet er iets bijbesteld worden bij de drukker; dit duurt hooguit 2 dagen. Daarnaast zijn hier op “kantoor” 2 hele kleine kindjes aanwezig, die altijd voorgaan; dus het kan een keer voorkomen dat we niet op tijd bij het postagentschap zijn.Je mag ons natuurlijk altijd mailen om te vragen wat de status is, als we niet zelf bericht hebben gestuurd over een eventuele vertraging.
Mijn product is beschadigd
Dat was het niet toen wij het verstuurden, anders hadden we het niet verstuurd ;-). Alles gebeurt bij ons handmatig. Neem in ieder geval even contact met ons op zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.

Op bestelling

Ik wil een bepaald product in een hoge oplage, kan ik korting krijgen?
Dat hangt er natuurlijk vanaf wat je hoog vindt, maar het kan in zo’n geval geen kwaad om ons een mailtje te sturen, zodat we kijken wat we voor je kunnen doen.
Kan je voor mij een persoonlijk gedicht maken?
Dat kan. Hiervoor is het uiteraard belangrijk dat ik weet wat de achtergrond is en waar je het eventueel voor wilt gebruiken. Zou je daarom je verzoek via het contactformulier willen doen?
Kunnen bestaande producten gepersonaliseerd worden?
Dat kan zeker. Neem daarvoor eerst contact met ons op wat je precies wilt, dan kunnen we een inschatting maken van de haalbaarheid en de kosten.

Producten

Printen jullie zelf?
Onze kaarten en posters worden door een professionele drukker/printer gemaakt. Dit garandeert een uitmuntende kwaliteit op schitterend papier. Sommige andere producten, zoals textiel, worden wel door ons zelf bedrukt.
Zijn alle teksten echt uniek?
Ja; alle teksten zijn geschreven door Jent. Ze schreef al jaren hobbymatig. Later schreef ze regelmatig, al dan niet in combinatie met fotografie, voor Levensfotografie. Vaak volgde de opmerking dat ze er meer mee zou moeten doen. Zo is het idee ontstaan om producten met haar unieke gedichten te gaan maken. Op alle teksten rust copyright!